პოსტი არაფერზე

-მთავარი კითხვაა იტყუები? მე ყოველთვის..

sffffffff

-აქ რას აკეთებ? კლასში მაინც ამოდი რამეს გაიგებ..
-ჩემი შენ გითხრაო.

-როგორ დაკარგე?
-აი ასე უბრალოდ. ხდება-ხოლმე.

-მოგწონს?
-3 დღის თემაა.
-იტყუები?
-შენ?

-იცი რა თბილია?
-იქნება აბა რა.

-ხოდა გადავიტანოთ ხუთშაბათს!
-მადლობა, მასწ.

-მე კი ვიცი რატომაც ვარ ჰაერში, მაგრამ…
-უკვე ჩვენც ვიცით.

-“პრივეტ”-ღიმილი.
-“პრივეტ”-გაოცება.

-მასე გიჟურად და  მხიარულად წითელზე გადასვლა მარტო მაგას შეეძლო. მეც ვიდექი და მეღიმებოდა..
-მერე რა, მეც გამეღიმებოდა.
sfr

-აი ხედავ? აქ აი ია რომ დავწერო, მერე ამით წავშლი!
-წაშლი აბა რას იზამ.

-სახელი რა ქვია?
-გამოიცანი..

-დაიღალე?
-მგონია, რომ არც არასდროს დამისვენია.

-რომ გარდაიცვალა იცი?
-კი..
-ყველამ კარგი გაიხსენა, არავის უტირია. იმდენი მხიარული ისტორია გავიხსენეთ და იმდენი ვიცინეთ, რომ მეგონა არაფერი მომხდარა. მინდა, რომ სიკვდილის მერე მეც ასე გამიხსენონ.

-ცოტა შორი ვერ მოიფიქრე?
-შენ რომ ჰამბურგში იქნები და მე ლონდონში!
-ყოჩაღ. 🙂
ffffg

-მათემატიკა გვაქ დასაწერი..
-ვიცით და  არ ვიმჩნევ.

კვირაში ერთი დღე მაინც.

P.S. ეს ისე უბრალოდ..

2 thoughts on “პოსტი არაფერზე

კომენტარის დატოვება

