ჩაი და ყავა

ყავა:-გამარჯობა, შენ ჩაი ხარ. მშვიდი, გაწონასწორებული, სერიოზული, ჭკვიანი, კეთილშობილი და ცოტაც დიდგვაროვანი. შენთან ურთიერთობა ყველას არ შეუძლია, არა ცუდი ხასიათის გამო. უბრალოდ ვერ გიგებენ. შენ ყოველთვის ეხმარები მათ, ვისაც ეს სჭირდება, გასნაკუთრებით ზამთარში. ხალხს ათბობ, ამიტომაც უყვარხარ ბევრს. ზოგს კი რატომღაც არ უგემური ჰგონიხარ. ესეც იმის გამო, რომ შენს ნამდვილ სახეს არ იცნობენ. შენი სამშობლო ინგლისია, თუმცა კოსმოპოლიტობაც გახასიათებს.სხვები ცდილობენ იყვნენ შენნაირები, მაგრამ შენ განუმეორებელი ხარ!

მე ყავა ვარ. თავქარიანი, სულელი, უაზრო, ემოციებს აყოლილი, ღამეებგათენებული და კოფეინით გაჟღენთილი. მე ბევრი არ მაფასებს.ხშირად სანამ საჭირო არ ვარ, არავის ვახსენდები. მე ხალხს ვეხმარები, ისევე როგორც შენ, მაგრამ როგორც კი მომეჩვევიან, მაშინვე თავის დანებებას ცდილობენ. აქ კი ჩემი მთავარი შარმი კოფეინი იწყებს მუშაობას. იცოდი, რომ მე მომავალს ვაჩვენებ? დიახაც, მე არ ვიტყუები! უბრალოდ ბევრს არ სჯერა და მატყუარა ვგონივარ.

ჩაი:- გაგიმარჯოს! შენ იცი , რომ მე ჩაი ვარ და გგონია, რომ ჩემს შესახებ ყველაფერი იცი, მაგრამ შენ ხომ ჩემი ნამდვილი სახე არ გინახავს! იმ ფაიფურის ჭიქისა და სითბოს უკან რა იმალება არ გაინტერესებს? მე გულჩვილი ვარ! ხშირად ვტირი და მნიშვნელობა არ აქვს მიზეზიანად ხდება ეს თუ უმიზეზოდ. ჩემთვის გულის ტკენა ადვილია, ნდობის დაბრუნება კი თითქმის შუეძლებელი. იქნებ ფიქრობ კიდეც, რომ უკარება ვარ? არა ჩემო კარგო! უბრალოდ მე მხოლოდ ერთეულებს ვაძლევ ჩემთან ურთიერთობის უფლებას.

შენ ყავა ხარ. მხიარული, მაგრამ ხშირად ჩაფიქრებული. ფეთქებადი და თან მშვიდი. ადამიანი, რომ იყო ჰოროსკოპით სასწორი იქნებოდი. ხშირად გამოირჩევი წინდაუხედავობით და ბოლოს ცდილობ ყველაფერი გამოასწორო. ხალხს მოსწონს შენთან ურთიერთობა, შენ კი  იმდენად გეშინია მათი დაკარგვის, რომ მთავარ იარაღს იყენებ!! დატკბი ცხოვრებით ძვირფასო!!

ამ დროს ოფიციანტმა დაგვიანებულ შეკვეთას მოაკითხა და ყავა და ჩაი სამუდამოდ დააშორა ერთმანეთს ისე, რომ ყავამ მადლობის გადახდაც ვერ მოასწრო..

8 thoughts on “ჩაი და ყავა

  1. ჩაიი მილიონტრისტაორიათასჯერ თუმცა ყავაზეც არ ვამბობ უარს ((((((: ისე პირველად ვიხილე ჩაის და ყავის აღსარება ((((((: საინტერესო პოსტია მომეწონა ((((((:

კომენტარის დატოვება

