მიტოვებული ბლოგის გადარჩენა

სრულიად უსინდისოდ დავტოვე ჩემი ბლოგი უპატრონოდ და აგერ უკვე 13 დღეა უპოსტოდ, უავტოროდ და ეულად მიყუჟულა ინტერნეტსივრცის ერთ-ერთ ბნელ კუთხეში. მაგრამ ნუ გამკიცხავთ ჩემო ძვირფასებო! მე მუზამ მიმატოვა და მგონი სხვასთან წავიდა.. ახლა კი გულდაწყვეტილი ვუყურებ ჩემს კლავიატურას და ველი როდის დავწერ რამე აზრიანს, ან ისეთს, რომ სხვა 4 პოსტივით დრაფტში არ მოხვდეს. სიტყვები მეკარგება, მუზა გამირბის და ჩემს გარშემო რაღაც ამოუხსნელი უაზრობა ხდება!  შემოქმედებითი კრიზისი გაქვსო მითხრეს.. რაღა ეხლა დამემართა ეგ კრიზისი? საერთოდ იცით რატომ დავიწყე წერა? იმისთვის, რომ ჩემში დაგროვილი ემოვიების მთელი კოლონა სადმე წამეღო და დამხმარედ კალამი და ფურცელი მომევლინნენ. კარგად მახსოვს პირველად როგორ დავწერე პატარა ჩანახატი. გაზაფხულის პირველი დღე იყო.სიმართლე რომ ითქვას წერაზე ჩემმა მეგობარმა შთამაგონა! (დღეს უკვე მეორეჯერ ვთქვი ეს სიტყვა) ის წერდა ყველაფერს რაც კალამს მოადგებოდა, ხოლო მე კი ახალ გატაცებას ვეძებდი. სხვა ყველაფერი ვცადე:სიმღერა, დაკვრა, ცეკვა, ხატვა, დიზაინერობა მაგრამ არაფერი გამომივიდა.. ალბათ უფრო იმიტომ, რომ არც ერთი არ მეხერხება! საშინელი ხმა მაქვს (მაგრამ მაინც ვმღერი სადაც ამემღერება), როცა ვხატავ თავად ვერ ვიგებ რა დავხატე, საშინლად მოუქნელი ვარ(და მაინც მიყვარს ცეკვა) და დიზაინერობა მოგნი ყველა გოგოს უნდა რაღაც პერიოდში! გატაცებამ გაამართლა და დღემდე (უფრო სწორად იმ 13 დღემდე) აქტიურად მივყვები..დღეს წერა უბრალო გატაცება აღარაა.. ეს რაღაც სხვაა რაც მეხმარება და ალბათ ეს იქნება ჩემი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი(პათეტიკა არ შეიმჩნიოთ).

 ახლა კი უაზროდ ვწერ ჩემს და იმის შესახებ თუ როგორ დავიწყე წერა. ბლოგის შექმნის დღეს პირობა მივეცი საკუთარ თავს, რომ არ დავწერდი პირად პოსტებს, რატომღაც მგონია, რომ ასე უინტერესო გახდება წერა, თუმცა მეორეს მხროვ მკითხველმა ხომ უნდა იცოდეს ვინ ვარ, საიდან მოვსულვარ და რა გზას დავადგები?! ეჰ, ნეტავ მე თავად გამაგებინა ამ კითხვებზე პასუხი! შემოქმედებითთან ერთად პიროვნული კრიზისიც მაქვს და ყველას ვუშლი ნერვებს და ვეჩხუბები! არა უშავს გამივლის! ყველაფერი გამივლის! გარდა წერის სურვლისა.. ასე ნელ-ნელა შემოვიტყუებ მუზას და დავაბრუნებ თავის ადგილას!
P.S. შემდეგი პოსტი უფრო კარგი იქნებაა! (პირობის მომცემი სმაილი)

2 thoughts on “მიტოვებული ბლოგის გადარჩენა

კომენტარის დატოვება

