ჩემი კლასი

არანორმალურებო, მატყუარებო, ბოროტებო, სულელებო! იცით თქვენ ვინ ხართ? ჩემი კლასი! დიახ, მე ჩემი ცხოვრების მეათე წელს ვატარებ თქვენთან და კიდე 2 წელი

დამრჩა გასატარებელი.მიუხედავად იმისა, რომ ხშირად თქვენი დანახვაც კი არ მინდა, ბოლოს მაინც სიყვარული იმარჯვებს(რა ხმამაღალი ნათქვამია არა?)! სხვათა შორის ცოტა არ იყოს და რთულია კლასის “არ სიყვარული”, რადგან წელიწადში სადღაც 200(ან ნაკლები) დღის პირველ ნახევარს ვატარებთ ერთად(საათების დათვლას ვაპირებდი მეტი ეფექტისთვის, მაგრამ დამეზარა).
ყოველდღე ჩვენთან რაღაც ახალი ხდება და ე.წ. დღის საღადაო გვაქვს. ალბათ მთელი წიგნის დაწერა შეიძლება (ამჯერად) მეათე პირველი კლასის შესახებ.
გინდათ ავხსნა ყველა იმ სიტყვის მნიშვნელობა, რომელიც ზემოთ დავწერე? ზოგი იტყვის არას, ზოგს კი არც ემახსოვრება რა ეწერა ზემოთ და ახედავს აქ ნახსენებ პირველ ხაზს. აბა დაბრუნდით? მაშინ დავიწყოთ:

არანორმალურები იმიტომ, რომ არაფერს ადამიანურად და ნორმალურად არ ვაკეთებთ. მეტიც, ხშირ შემთხვევაში ამაზე პრეტენზიაც არ გვაქვს. ყოვეთვის ვიპოვით რამეს ან ვინმეს, რომ გაარანორმალუროთ (ანუ გავაჩვენნაიროთ) და ვაი იმ უბედურს, რომელიც ჩვენთან გადმოვა და ჩვენნაირი არ იქნება.
მატყუარები. ჩვენ, როგორც მსოფლიოს უმეტესობა უსინდოსიდ ვიტყუებით. ვატყუებთ ყველას, ერთმანეთს, სკოლელებს, ავად (და უცენზუროდ) სახსენებელ მანდატურებს, დარაჯ სვეტას და რა თქმა უნდა მასწავლებლებს. ჩვენ გვტკივა, გვცივა, გვწყურია, გვესაჭიროოთახება, გვშია, გვეძინება და ეს ყველაფერი იმისთვის, რომ რამე გავაცდინოთ(უმეტესად ფიზიკა). კიდევ უწყინარ ტყუილებს ვამბობთ, როგორიცაა

“დღეს რა კარგად გამოიყურები”, არ მაქვს პასტა, ერთჯერადი(სალფეთკი), დასარეკი, სამესიჯო და ა.შ.

ოღონდ დღეს არ გამიძახოს და ხვალიდან ვისწავლი..

ბოროტებიც ვართ. დავცინით, ვჭორავთ, ვუკეთებთ ყოველგვარ საშინელებას და ამ ყველაფერს ერთმანეთს! ხო მასწავლებლისთვის ჭიკარტის დადება სიბოროტე არაა.. და ბოლოს სულელები იმიტომ, რომ ამ ყველაფრის შემდეგ მაინც იგივე შეცდომებს ვუშვებთ.
ნუ გგონიათ, რომ ჩემს თავს სხვანაირად ვთვლიდე. არა, მეც თქვენნაირი ვარ და ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი თვისება მეც მეხება. ამის წერისას მეგონა, რომ უამრავი ცუდი გამახსენდებოდა, მაგრამ უმეტესობა კარგი მოგონება მოვიდა. (მე დავწერე უმეტესობა და არა ყველა)
P.S. ამის წერისას ქიმიის კაბინეტში ვიჯექი და ყველას გიყურებდით. გაგიკვირდებათ და ბედნიერი ვიყავი, რომ ასეთი კლასი მყავს (ყველა ნაკლის მიუხედავად). თუმცა მე დაფასთან მდგომი გუგას კალიგრაფია და ქიმიის ცოდნა უფრო მაოცებდა! :****

2 thoughts on “ჩემი კლასი

კომენტარის დატოვება

