მე და ჩემი ბლოგი

გამარჯობა, ეს ჩემი პირველი პოსტია ბლოგოსფეროს მრავალფეროვან სამყაროში. მე მარი მქვია, მაგრამ ოჯახი და ახლო მეგობრები მარიშკას მეძახიან. მეტ მკაცრ ბიოგრაფიულ ცნობებს არ დავწერ და პირდაპირ შემოქმედებაზე გადავალ.

ოფიციალურად წერა 2 წლის წინ დავიწყე და მაშინ ჩემი შემფასებელ აუდიტორიას 3–4 მეგობარი წარმოადგენდა. თავიდან ასაკიდან გამომდინარე საოცრად რომანტიულ მოთხრობებს ვწერდი. შემდეგ ნელ–ნელა სხვა კუთხით წავედი და მათგან გათამამებულმა წერა (ჩემი აზრით კი ფურცლის ან ვორდის ფაილის უაზრო ხარჯვა) განვაგრძე და აქამდე მოვედი.

ჩემი შთაგონება სიტყვებია, მუზა კი დროს მოაქვს და მასვე მიაქვს.

ბლოგის შექმნაზე დიდხანს ვფიქრობდი და როგორც იქნა მეღირსა. აქვე დაგპირდებით, რომ შევეცდები აქტიურად ვწერო თქვენთვის მრავისმომცემი პოსტები და არ ვიზარმაცო.

P.S.”დამწყებ ბლოგერს პირველი პოსტით ნუ შეაფასებ–ო”–ძველი ქართული ანდაზა.

6 thoughts on “მე და ჩემი ბლოგი

  1. მარიამ ყოჩაღ!!! აღფრთოვანებული ვარ მართლა, აი საერთოდ სულ სხვანაირი წარმომედგინა შენი შემოქმედებითი სამყარო =))))) სტილი მომეწონა განსაკუთრებით!!! მოკლედ ერთი სიტყვით, რომ ვთქვათ ვამაყობ რომ გიცნობ!!! ჯერ მხოლოდ დასაწყისია და მომავალში რა იქნება წარმომიდგენია!!!

კომენტარის დატოვება

